dinsdag 16 april 2013

Welkom

Mijn naam is Melina, ik ben 18 jaar jong en sinds 1 jaar helemaal weg van alles wat met parkieten te maken heeft. En mijn liefde en kennis over parkieten wil ik graag met jullie delen. 

Als je mij 2 jaar geleden gevraagd had of ik een parkiet een leuk huisdier zou vinden, zou ik je waarschijnlijk hebben aangekeken alsof je vroeg of ik gebeten wou worden door een hond. Ik had eigenlijk totaal geen weet van parkieten en dacht dat het 'saaie en suffe' beestjes waren. 

Maar het tegendeel is bewezen, ik had nooit kunnen bedenken dat parkieten zulke intelligente en leuke beestjes zouden kunnen zijn. Wat leuk meegenomen is, maar voor mij niet echt belangrijk, is dat ze niet te veel ruimte in nemen en leuk zijn voor jouw portemonnee. 

Maar over mijn parkieten en de kennis die ik heb ga ik zeker nog bloggen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten